Τετάρτη 22 Δεκεμβρίου 2010

DIZZILAND, μακαρισμοί


.
.

μακαρισμοί

Μακάριοι οι ρακοσυλλέκτες
ότι αυτοί θα κληρονομήσουν
τ’ απομεινάρια του φεγγαριού.

Μακάριοι οι βαλσαμωτές των ανέμων
ότι αυτοί θα κυβερνήσουν
το μουσείο των πουλιών.

Μακάριοι οι ελεγκτές
των υπόγειων διαδρομών
ότι αυτοί θα μελετήσουν
τα τετράδια των αγγέλων.

Μακάριοι οι φυσητές του γυαλιού
ότι το πνεύμα αυτών κρύσταλλος.

Μακάριοι οι αιθεροβάμονες
ότι ο μισθός αυτών πολύς εν τοις ουρανοίς.

Βασίλης Πολύζος, μακαρισμοί
από το βιβλίο DIZZILAND, εκδ. ΕΡΙΦΥΛΗ 2001

Εικόνα επάνω: DIZZILAND, το εξώφυλλο της έκδοσης

5 σχόλια:

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ είπε...

μακάριοι; είναι Βασίλη μου; θα το αντέχαμε; και μόνο η λέξη...

"τ' απομεινάρια του φεγγαριού" τι όμορφος στίχος... μια ζωγραφιά το σκέφτηκες; έτσι όπως μόνο εσύ ξέρεις...

ΒιΒόφιλα!

Dizziland Reporter είπε...

Μακάριοι οι ταπεινοί τη καρδία.
Χρειάζεται προσοχή, αγαπημένη μου.
Θα φέρω το ωροσκόπιο μόνος μου (Έλιοτ).
Η ποίηση δεν είναι οίηση, είπε ο Αιμίλιος.

Σίβυλλα, τί θέλεις;
respondebat illa: αποθανείν θέλω.
Β to B

meril είπε...

Μακάριοι όσοι τους ανταμώσουν και τους δουν ...με την καρδιά τους όσοι τους δουν
αληθινά μακάριοι

ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!

Dizziland Reporter είπε...

Μαίρη, τι προικισμένο σε συναίσθημα κόσμο κρύβεις μέσα σου! Να 'σαι καλά!
Θα μιλήσουμε πριν μπει ο καινούριος χρόνος.
Β
Υγ Πάντα προτιμώ το Μαίρη,όπως το γράφαμε παλιά. Το "Μέρη" μου φαίνεται...τσιγκούνικο!
Αιμ

Ανώνυμος είπε...

Μέλπω η εξτασιαζόμενη :

https://www.youtube.com/watch?v=pThjWA4hOC8

Η σκλάβα


Παιδί μου παράξενο
παιδί μου περίεργο
παιδί μου ωραίο

Τυχαία σε γνώρισα
τυχαία σ’ αγάπησα
γιατί ήταν μοιραίο

Παιδί μου αλλιώτικο
παιδί μου απίθανο
καρδιά μου μεγάλη

Τα πάντα χαλάλι σου
χαλάλι τα δάκρυα
κι οι πίκρες χαλάλι

Δεν ξέρω που πάω
δεν ξέρω τι κάνω
και τι θα απογίνω

Η σκλάβα σου ήμουν
η σκλάβα σου είμαι
και σκλάβα θα μείνω