Κυριακή 19 Δεκεμβρίου 2010

απογραφή κενού / ο Αιμίλιος και το ποδήλατο χωρίς αλυσίδες


απογραφή κενού
του Βασίλη Πολύζου

παρόλο που τα ’χα καλά φυλαγμένα
και εκτός λογικής laissez-faire
τα ποντίκια μού φάγανε
όλα μου τα πολύτιμα κειμήλια
και πιο συγκεκριμένα:
πέντε σχήματα λόγου
παλιά μεν αλλά σε καλή κατάσταση
το δάσος που φορούσα κατάσαρκα
όταν χιόνιζε
την ηλεκτρική Ηλέκτρα
που ζέσταινε τα βράδια μου
(the leggiest woman!)
τη δοτική και την κλητική πτώση της Μόνικα
τη γηραιά Αλβιόνα
τρεις φίλους δεινούς αντιγραφείς
δύο βαλτόπαπιες
μια μεταμοντέρνα καρδερίνα
τη μεγάλη σφραγίδα του Κράτους
το φτερωτό Βελεστίνο
τον Adam τον εβραίο
και τον Smith το σκωτσέζο
τρία χάρτινα ναπολεόνια
δυο χρυσά λουδοβίκια
την αττική δραχμή
τους αδελφούς τού Μαρξ
ένα χρυσόδετο τετραβάγγελο
του εκ μητρός τρίτου θείου μου
ονόματι Avunculus Maximus
τις αναμονές των ταρατσών
μια μούλα χρυσοκάπουλη
ένα ζευγάρι γαλότσες
δέκα τόμους
από την Ιστορία της Ανθρωπότητος
και τα Άπαντα του Λέοντος Τολστόι

και το χειρότερο
δεν άφησαν ούτε μια λέξη αροκάνιστη
από τις εύφημες μνείες μου


απογραφή κενού © Βασίλης Πολύζος 2004
γαλλική αφίσα: ο Αιμίλιος και το ποδήλατο χωρίς αλυσίδες
Η αφίσα είναι προσφορά στη σελίδα
του φίλου Λευτέρη Τσαχάλη από την εποχή του Παρισιού

14 σχόλια:

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ είπε...

και εγώ απογραφή κενού καταγράφω...
αφήνω το ποδήλατο χωρίς αλυσίδες τις αντοχές προσμετρώντας....

Β + Β χωρίς φιλί!

Dizziland Reporter είπε...

Veni, veni, venias,
ne me mori facias...
Rosa rubicundior,
Lilio candidior,
omnibus formosior;
semper in te glorior!

Vicky, για σένα. Αλλά πες μου τι σημαίνουν οι στίχοι. Και θα ανακαλέσεις το "χωρίς"!

bacio
Β.

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ είπε...

όχι κύριε πρόεδρε! δεν ανακαλώ!

δεν με ρίχνουν εμένα ούτε οι επικλήσεις σας, ούτε οι θαυμασμοί σας!
και από το κόκκινο το ρόδο μου, μόνον τα αγκάθια του έχετε να λάβετε!!

όχι κύριε πρόεδρε! δεν ανακαλώ

για τιμωρία no bacio!!!
B.

Dizziland Reporter είπε...

?????????????????????????
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Βίκυ, οι στίχοι είναι από τα "carmina burana"!
Ένα από τα πιο ωραία κομμάτια.

Με δέος
Καληνύχτα
Β.

meril είπε...

Αχ αυτά τα ποντίκια....
τίποτα δε σέβονται...
τίποτα
ούτε καν πως δεν είχαν ληφθεί μέτρα προφύλαξης
(τόση αθωότητα....)

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ είπε...

το κατάλαβα γλυκό μου! είναι από τους αγαπημένους μου ο Carl Orff, και η απάντησή μου ήταν παράφραση χιουμοριστική!(υποτίθεται!)

φιλιά φιλιά φιλιά!

Dizziland Reporter είπε...

Μεριλού, Μεριλού!
Τα μέτρα προφύλαξης νοθεύουν τη χαρά της ποίησης!

Dizziland Reporter είπε...

Ok, Vi!
Είχα διαλέξει για σένα το ποιηματάκι που άρχιζε με V! Τρεις φορές.
Και νόμισα ότι εσύ με παρέπεμπες στον Ιούλιο Καίσαρα!
Φιλιά

Υγ. Πρόεδρος δεν έκανα ποτέ! Ούτε στη συνέλευση της πολυκατοικίας που μένω.

Β+Β νυν και αεί!
Β.

Despina είπε...

κι εάν τα ποντικάκια
ροκάνισαν τις αλυσίδες
απ'το ποδήλατο μου
έχω τις ρόδες
και δεν φοβάμαι!

Βασίλη,
καλησπέρα!

Dizziland Reporter είπε...

Ντέπι (τι να γίνει, μου αρέσει αυτό το χαϊδευτικό!).
Έχω κατασκευάσει ένα ηλιακό ποδήλατο.
Μισεί τις αλυσίδες και είναι ατίμονο!
Σου το στέλνω απόψε, για μια βόλτα.
Πες μου εντυπώσεις!
Σε φιλώ
Αιμ

Despina είπε...

Αιμίλιε,

το ποδήλατο σου
είναι καταπληκτικό...
αλλά δεν μου έφτασε μόνο μια βόλτα.
έτσι λέω,
εάν συμφωνείς να το κρατήσω
λίγο ακόμη...
και σου υπόσχομαι
να σου ταχυδρομήσω
τις εντυπώσεις μου!
φιλί!

Dizziland Reporter είπε...

Ντέπι,
όπως βλέπεις το ποδήλατο είναι ατίμονο. Όταν το ξεδιπλώσεις(αυτό τώρα σου το αποκαλύπτω) παίρνει δύο αντικριστά.
Εντυπώσεις από κοντά!
Φιλί
Αιμίλιος

Despina είπε...

λικνίζουν
τα σώματα
στην αφή
του πάθους
του έρωτα
ο χρόνος
η σιωπή
απόλυτη
στο σεντόνι
υπερβαίνει
την δύναμη
της ακοής
στη σιωπή
να ουρλιάζει
λέξεις
ήχοι λευκοί
τα δευτερόλεπτα
λεπτά
οι ώρες
αιώνες
"είμαι εδώ"
σ' ακούω
χαμήλωσε
την φωνή
στο τέρμα
ο δρόμος
συνεχίζεται

(κι όλα αυτά
μ'ένα ποδήλατο ατίμονο
χωρίς αλυσίδες)

Dizziland Reporter είπε...

Ντέπι,
μόνο με ατίμονο ποδήλατο,
χωρίς αλυσίδες
αντικριστό
ή μ'ορθοπεταλιά
παράλληλη
αγκαλιαστή
ατίμονη
επίμονη
λυτρωτική
γίνεται το ταξίδι αυτό!