Τετάρτη 6 Ιουνίου 2012

Η Αντονιέτα, η Εβελίνα και η Κρισταμπέλ στην ποίηση



Βασίλης Πολύζος
marca depositata

είμαι σαν τη βενεδικτίνη
είπε η Κρισταμπέλ
κανείς δε βρήκε
τη μυστική μου συνταγή
τα 7 θανάσιμα αμαρτήματά μου

χρειάζεται μεγάλη προσοχή
είπε η Αντονιέτα
τα όνειρά μου στις γιορτές
πήραν περιττά κιλά
περνούν οι μέρες
με μακρινές θάλασσες
μακρινά βουνά
μακρινές αστραπές
κι ο χρόνος μένει ακίνητος
πρωτεΐνη και πρωτεΐνη
ίδια γεύση
πρέπει να οργανωθώ καλύτερα

κάθε μέρα
είπε η Εβελίνα
ένα λουλούδι δραπετεύει από το βάζο
χωρίς να σέβεται τα σήματα
της τροχαίας
κι ο κήπος γέμισε
αναδυόμενες γραίες
εξαίσια πορνικές
και νέους προφήτες πιο παλιούς
απ’ τους παλιούς

είμαι σαν τη βενεδικτίνη Αιμίλιε
είπε η Κρισταμπέλ

   
marca depositata
© Βασίλης Πολύζος 2004

γυναίκες πίσω από τζάμι
εικαστικό του Βασίλη Πολύζου
2011

*η φράση «αναδυόμενες γραίες»
είναι από το ποίημα του Γιώργου Σεφέρη
«ΠΑΝΩ ΣΕ ΜΙΑ ΧΕΙΜΩΝΙΑΤΙΚΗ ΑΧΤΙΝΑ», Β΄

Δεν υπάρχουν σχόλια: