Τετάρτη 16 Μαΐου 2012

Χαριτίνη Ξύδη, bury me deep in lies



ΧΑΡΙΤΙΝΗ ΞΥΔΗ

Βury me deep in lies

Στον ρολάκο σου εσύ
Τον κλειστό τον στεγανό
Τον σπιτίσιο τον κατοικίδιο
Απαγωγικής προσέγγισης
Τον επικήδειο εγώ θα εκφωνήσω
Κραυγάζοντας όπως όταν
Ejeculate your lust
Όπως καίνε το στόμα μου τα τσιγάρα σου
Δοξάρια που μου ματώνουν τα ούλα
Tα μαντάρω με συμπαθητική κλωστή
Κούρα λιθίου-οι ζυθοποιίες του κόσμου
Παράνυμφοι και ληστοσυμμορίτες
Σισιλιάνα μαθήτρια στα θρανία του ακάλυπτου
Άφρονη μέδουσα κίτρινη που κολυμπάει
υστερικά το ύπτιο στο μαύρο
You may lose me on the east face
You may lose me on the west

Μόνο οι ζέβρες και η Αεκάρα
Θα έπνιγαν στις ραβδώσεις τους
Τον πρωταθλητισμό
Κουβάρι από βράχο που έρχεται καταπάνω μου
Στο στόμα μου κι αυτό-άθλια κατάποση
Τρία καλέ τέσσερα χίλια εκεί θα κολλήσουμε
Βάλε τα γκολ-επουρανίως πέφτουν οι μνήμες
Τι χαλάζια και τι δρεπάνια
Αφού ένα στόμα έχω όλο κι όλο
Φέρ’τε μου χαλαζίες θαμπούς να τους σφάξω
Να τους μαχαιρώσω να βγει από μέσα τους
Νεογέννητο πεπρωμένο
Φρέσκο από ψέματα
Θάψε με βαθύτερα βαθιά στα ψέματα
Sperme je profondément dans l'exécution cuite au four

Bury me deep in lies
ένα ποίημα της Χαριτίνης Ξύδη

bury me deep in lies

εικαστικό του Βασίλη Πολύζου 2012
για ένα ποίημα της Χαριτίνης Ξύδη

Δεν υπάρχουν σχόλια: